Asiakaskokemuksen

Akatemia

Tapahtumat, koulutukset ja webinaarit

Tarjoamme Asiakaskokemuksen Akatemia -palvelussa laadukasta ja tuoretta tietoa asiakaskokemuksesta. Koulutukset perustuvat Futurelab Finlandin asiantuntijoiden yli 10 vuoden työhön ja kirjallisuuteen. Tarjoamme myös erikseen sovittaessa yrityskohtaisia verkkokoulutuspaketteja.

22.9.2022 Webinaari Digitalisoituvan asiakaskokemuksen mahdollisuudet

Digitalisaatio ja uudet teknologiat mahdollistavat entistä monipuolisemman asiakaskokemuksen luomisen. Digitalisoituvan asiakaspolun ydin on kuitenkin asiakaskokemuksen ympärille rakennetussa strategiassa eikä teknologiassa. Mitkä ovat onnistumisen kriittiset lähteet uudessa ympäristössä? Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne.

25.8.2022 Webinaari Vähittäiskaupan asiakaskokemus – analytiikkaa ja asiakaspalvelua?

Miltä näyttää vähittäiskaupan asiakaskokemuksen nykytila ja tulevaisuus? Mikä on analytiikan rooli osana kokonaisuutta? Mm. näihin kysymyksiin vastaa Futurelab Experiencen Seniorikonsultti Pasi Brusi webinaarissaan 25.8. klo 9-10.

19.5.2022 Webinaari NPS – suosituin ja vihatuin asiakaskokemuksen mittari

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski avaa kohta 20 vuotta täyttävän Net Promoter Score -mittarin nykytilannetta. Ja tämän lisäksi hän tarjoaa ideoita ja keinoja, miten NPS-tuloksia voi parantaa. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne!

17.03.2022 klo 9 Webinaari Asiakasymmärrys liiketoiminnan kehittämisen ajurina

Ymmärtämällä asiakkaitamme voimme tunnistaa yksittäisiä kehitystoimenpiteitä, mutta myös koko organisaation suuntaa muuttavia asiakastarpeita. Liity mukaan kuulemaan parhaita käytäntöjä ja menetelmiä asiakasymmärryksen jalostamisesta ja hyödyntämisestä.

10.2.2022 Webinaari Asiakaskokemuksen trendit 2022

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Katso tallenteesta, mitkä ovat vuoden 2022 10 trendiä ja ilmiötä!

19.1.2022 Webinaari Asiakaskokemuksen kehittäminen julkishallinnossa

Miksi asiakaskokemuksen kehittäminen on tärkeää myös julkishallinnossa? Mitä sen osalta pitää ottaa huomioon? Futurelabin seniorikonsultti Pasi Brusi käy läpi  kokemuksia ja näkemyksiä aiheeseen liittyen. Katso tästä tallenne.

16.12.2021 Webinaari Customer journey design

The webinar will focus on customer journey building and how to design your customer journey for future success. You will receive examples and best practices in customer journey mapping and design. The webinar material and language will be English. Click here to check the recording.

25.11.2021 Webinaari Asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman osa-alueet

Nyt on hetki, jolloin viimeistään tulisi suunnitella kuluvan vuoden asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski tuo näkökulmia askelmerkeistä ja aiheista, jotka kehityssuunnitelmassa tulisi huomioida. Katso tästä tallenne.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen business case ja analytiikka

Koulutus käy läpi perusasiat asiakaskokemuksen analytiikasta. Miksi se on tärkeää? Mitä pitää ottaa huomioon? Miten rakennetaan analytiikkamalli tai business case? Koulutus sisältää esimerkkejä ja on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät itse ole analytiikan ammattilaisia. Katso tästä tallenne.

2021 Verkkokoulutus Customer Experience in B2B – training for B2B leaders (ENG)

Customer experience in B2B training series constitutes off 4 parts: 1) From product mindset to customer value mindset, 2) Customer journey mapping, 3) CX measurement and 4) CX ways of working.

Training provides B2B CX leaders and managers practical tools, tips and frameworks how to lead customer experience in a B2B setting.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen trendit 2021

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tämän vuoden 10 tärkeintä trendiä ja ilmiötä käsittelevä tallenne on nyt kaikkien saatavilla. Rekisteröidy ja katso tallenne!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

Koulutuksen viidessä jaksossa käydään läpi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen lähtökohtia sekä niiden suhdetta. Lopuksi katsotaan miten näitä molempia kannattaisi mitata.

2021 Verkkokoulutus Asiakaslupaukset

Tämä neljän jakson kokonaisuus tarjoaa tietoa asiakaslupausten suunnittelun lähtökohdista sekä mallin asiakaslupausten suunnittelemiseksi. Lisäksi koulutus tarjoaa paljon esimerkkejä – hyviä ja huonoja – erilaisista asiakaslupauksista.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen mittaaminen

Tämä koulutus sisältää kattavan yli tunnin kokonaisuuden asiakaskokemuksen mittaamisesta. Viidessä jaksossa käydään läpi mm. asiakaskokemuksen mittaamisen perusteet, avainmittareiden suunnittelun sekä asiakaskokemuksen mittausmallin rakentaminen.

Webinaari Tutkimus: Asiakaskokemuksen strateginen muutosjohtaminen

Futurelab Finland toteutti laajan tutkimuksen asiakaskokemuksen strategisesta muutosjohtamisesta suomalaisissa suuryrityksissä. Lataa webinaaritallenne ja kuule Viljami Hoffrénin havainnoista matkalla kohti kilpailuedun luomista.