Asiakaskokemuksen

Akatemia

Tapahtumat, koulutukset ja webinaarit

Tarjoamme Asiakaskokemuksen Akatemia -palvelussa laadukasta ja tuoretta tietoa asiakaskokemuksesta. Koulutukset perustuvat Futurelab Experiencen asiantuntijoiden yli 10 vuoden työhön ja kirjallisuuteen. Tarjoamme myös erikseen sovittaessa yrityskohtaisia verkkokoulutuspaketteja.

20.9.2024 klo 9-12 Verkkokoulutus Näin mittaat asiakaskokemusta

Kolmen tunnin verkkokoulutus, jossa Suomen johtavat asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntijat kertovat, kuinka asiakaskokemusta tulisi mitata ja mitä on syytä ottaa huomioon. Hinta: 395 € ( ilm. alv). Verkkokoulutuksessa saat ideoita ja näkökulmia mittareiden valinnan ja mittausmallin suunnittelun tueksi. 

29.2.2024 klo 9 Webinaari Kilpailuetua luksuksesta – eihän tämä koske meitä?!

Jokainen yritys voi oppia ja hyödyntää luksusorganisaatioiden asiakaskokemusstrategioita parantaakseen asiakaskokemusta, edistääkseen asiakasuskollisuutta ja erottautuakseen kilpailijoista. Webinaarissa Ville Henttonen kertoo miten luksuksen keinoin luodaan kilpailuetua minkä tahansa organisaation asiakaskokemukseen.

21.3.2024 klo 9-12 Verkkokoulutus Customer Success ja Asiakaskokemus

Kolmen tunnin verkkokoulutus, jossa kouluttajana toimii Kari Korkiakoski. Aiheena customer success -ajattelu asiakaskokemuksen kehittämisessä. Käymme läpi customer success -ajattelun ja toiminnan perusteita sekä kehittämisen keinoja. Lisäksi peilataan sen potentiaalia asiakaskokemuksen kehittämisessä.

25.1.2024 klo 9 Webinaari Asiakaskokemuksen trendit 2024

Futurelab Experiencen perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Webinaarissa hän esittää näkemyksensä vuoden 2024 10 asiakaskokemuksen trendistä. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne!

3.10.2023 Tapahtuma CEM Day 2023

Asiakkaiden odotukset muuttuvat jatkuvasti ja muutosten perässä voi olla hankala pysyä. CEM Day syntyi vuonna 2018 halusta koota yhteen asiakaskokemuksen johtajat sekä kehittäjät ja jakaa parhaita käytäntöjä muuntautumiskykyisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Olemme edelleen asiakaskokemuksen johtava tapahtuma ja tavoitteenamme on vuodesta toiseen varmistaa, että vieraamme saavat etumatkan asiakaskokemuksen ajankohtaisiin trendeihin.

21.9.2023 klo 9 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen johtaminen ekosysteemissä

Asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntija Futurelab Experience järjestää 21.9. verkkokoulutuksen, jossa Suomen johtavat asiakaskokemuksen asiantuntijat kertovat, kuinka asiakaskokemusta johdetaan ekosysteemissä. Verkkokoulutuksessa käydään läpi asiakaskokemuksen yleisiä johtamisen periaatteita ja tarkennetaan johtamista ekosysteemin suuntaan.

13.4.2023 klo 9 Webinaari Huomisen asiakas -kirjan lähtökohdista

Kari Korkiakosken neljäs kirja ”Huomisen asiakas” on juuri ilmestynyt. Miksi Kari on kirjoittanut tämän kirjan? Mitä kirja käsittelee? Kuka on huomisen asiakas? Näihin ja moniin muihin kirjaa käsitteleviin kysymyksiin Kari vastaa  13.4. klo 9 pidettävässä webiinaarissa. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne.

23.3.2023 klo 9 Webinaari Asiakaskokemuksen suojaava vaikutus taantumassa

Asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen ja ylläpitää lojaaliteettiä taantumassa. Tervetuloa katsomaan Pasi Brusin 23.3. klo 9 pitämän webinaarin tallenne. Näet myös miten tehdään business case -laskelma, jolla perustellaan asiakaskokemuksen kehittäminen johdolle.

16.2.2023 Webinaari Ekosysteemin avulla kohti parempaa asiakaskokemusta

Ekosysteemit mahdollistavat organisaatioille entistä monipuolisemman asiakaskokemuksen luomisen ja asiakkaan toiveiden paremman ymmärtämisen. Katso Ville Henttosen webinaarin tallenne ekosysteemin mahdollisuuksista.

26.1.2023 Webinaari Asiakaskokemuksen trendit 2023

Futurelab Experiencen perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Aihe saa joka vuosi suuren suosion. Tervetuloa katsomaan webinaaritallenne vuoden 2023 10 trendistä ja ilmiöstä!

8.12.2022 Webinaari Asiakaskokemuksen nykytilanne 2022 – tutkimuksen tulokset

Futurelab Experience toteutti 2022 laajan tutkimuksen asiakaskokemuksen nykytilanteesta. Näet tutkimuksen tulokset ja löydät myös ideoita vuodelle 2023 tästä webinaaritallenteesta.

22.9.2022 Webinaari Digitalisoituvan asiakaskokemuksen mahdollisuudet

Digitalisaatio ja uudet teknologiat mahdollistavat entistä monipuolisemman asiakaskokemuksen luomisen. Digitalisoituvan asiakaspolun ydin on kuitenkin asiakaskokemuksen ympärille rakennetussa strategiassa eikä teknologiassa. Mitkä ovat onnistumisen kriittiset lähteet uudessa ympäristössä? Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne.

25.8.2022 Webinaari Vähittäiskaupan asiakaskokemus – analytiikkaa ja asiakaspalvelua?

Miltä näyttää vähittäiskaupan asiakaskokemuksen nykytila ja tulevaisuus? Mikä on analytiikan rooli osana kokonaisuutta? Tervetuloa katsomaan Pasi Brusin vetämän webinaarin tallenne!

19.5.2022 Webinaari NPS – suosituin ja vihatuin asiakaskokemuksen mittari

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski avaa kohta 20 vuotta täyttävän Net Promoter Score -mittarin nykytilannetta. Ja tämän lisäksi hän tarjoaa ideoita ja keinoja, miten NPS-tuloksia voi parantaa. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne!

17.03.2022 klo 9 Webinaari Asiakasymmärrys liiketoiminnan kehittämisen ajurina

Ymmärtämällä asiakkaitamme voimme tunnistaa yksittäisiä kehitystoimenpiteitä, mutta myös koko organisaation suuntaa muuttavia asiakastarpeita. Liity mukaan kuulemaan parhaita käytäntöjä ja menetelmiä asiakasymmärryksen jalostamisesta ja hyödyntämisestä.

10.2.2022 Webinaari Asiakaskokemuksen trendit 2022

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Katso tallenteesta, mitkä ovat vuoden 2022 10 trendiä ja ilmiötä!

19.1.2022 Webinaari Asiakaskokemuksen kehittäminen julkishallinnossa

Miksi asiakaskokemuksen kehittäminen on tärkeää myös julkishallinnossa? Mitä sen osalta pitää ottaa huomioon? Futurelabin seniorikonsultti Pasi Brusi käy läpi  kokemuksia ja näkemyksiä aiheeseen liittyen. Katso tästä tallenne.

16.12.2021 Webinaari Customer journey design

The webinar will focus on customer journey building and how to design your customer journey for future success. You will receive examples and best practices in customer journey mapping and design. The webinar material and language will be English. Click here to check the recording.

25.11.2021 Webinaari Asiakaskokemuksen kehityssuunnitelman osa-alueet

Nyt on hetki, jolloin viimeistään tulisi suunnitella kuluvan vuoden asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski tuo näkökulmia askelmerkeistä ja aiheista, jotka kehityssuunnitelmassa tulisi huomioida. Katso tästä tallenne.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen business case ja analytiikka

Koulutus käy läpi perusasiat asiakaskokemuksen analytiikasta. Miksi se on tärkeää? Mitä pitää ottaa huomioon? Miten rakennetaan analytiikkamalli tai business case? Koulutus sisältää esimerkkejä ja on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät itse ole analytiikan ammattilaisia. Katso tästä tallenne.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen trendit 2021

Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tämän vuoden 10 tärkeintä trendiä ja ilmiötä käsittelevä tallenne on nyt kaikkien saatavilla. Rekisteröidy ja katso tallenne!

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde

Koulutuksen viidessä jaksossa käydään läpi asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen lähtökohtia sekä niiden suhdetta. Lopuksi katsotaan miten näitä molempia kannattaisi mitata.

2021 Verkkokoulutus Asiakaslupaukset

Tämä neljän jakson kokonaisuus tarjoaa tietoa asiakaslupausten suunnittelun lähtökohdista sekä mallin asiakaslupausten suunnittelemiseksi. Lisäksi koulutus tarjoaa paljon esimerkkejä – hyviä ja huonoja – erilaisista asiakaslupauksista.

2021 Verkkokoulutus Asiakaskokemuksen mittaaminen

Tämä koulutus sisältää kattavan yli tunnin kokonaisuuden asiakaskokemuksen mittaamisesta. Viidessä jaksossa käydään läpi mm. asiakaskokemuksen mittaamisen perusteet, avainmittareiden suunnittelun sekä asiakaskokemuksen mittausmallin rakentaminen.

Webinaari Tutkimus: Asiakaskokemuksen strateginen muutosjohtaminen

Futurelab Finland toteutti laajan tutkimuksen asiakaskokemuksen strategisesta muutosjohtamisesta suomalaisissa suuryrityksissä. Lataa webinaaritallenne ja kuule Viljami Hoffrénin havainnoista matkalla kohti kilpailuedun luomista.