Asiakaskokemuksen
Akatemia
Tapahtumat, koulutukset ja webinaarit
Tarjoamme Asiakaskokemuksen Akatemia -palvelussa laadukasta ja tuoretta tietoa asiakaskokemuksesta. Koulutukset perustuvat Futurelab Experiencen asiantuntijoiden yli 10 vuoden työhön ja kirjallisuuteen. Tarjoamme myös erikseen sovittaessa yrityskohtaisia verkkokoulutuspaketteja.
Jokainen yritys voi oppia ja hyödyntää luksusorganisaatioiden asiakaskokemusstrategioita parantaakseen asiakaskokemusta, edistääkseen asiakasuskollisuutta ja erottautuakseen kilpailijoista. Webinaarissa Ville Henttonen kertoo miten luksuksen keinoin luodaan kilpailuetua minkä tahansa organisaation asiakaskokemukseen.
Kolmen tunnin verkkokoulutus, jossa kouluttajana toimii Kari Korkiakoski. Aiheena customer success -ajattelu asiakaskokemuksen kehittämisessä. Käymme läpi customer success -ajattelun ja toiminnan perusteita sekä kehittämisen keinoja. Lisäksi peilataan sen potentiaalia asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Futurelab Experiencen perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Webinaarissa hän esittää näkemyksensä vuoden 2024 10 asiakaskokemuksen trendistä. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne!
Asiakkaiden odotukset muuttuvat jatkuvasti ja muutosten perässä voi olla hankala pysyä. CEM Day syntyi vuonna 2018 halusta koota yhteen asiakaskokemuksen johtajat sekä kehittäjät ja jakaa parhaita käytäntöjä muuntautumiskykyisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Olemme edelleen asiakaskokemuksen johtava tapahtuma ja tavoitteenamme on vuodesta toiseen varmistaa, että vieraamme saavat etumatkan asiakaskokemuksen ajankohtaisiin trendeihin.
Asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntija Futurelab Experience järjestää 21.9. verkkokoulutuksen, jossa Suomen johtavat asiakaskokemuksen asiantuntijat kertovat, kuinka asiakaskokemusta johdetaan ekosysteemissä. Verkkokoulutuksessa käydään läpi asiakaskokemuksen yleisiä johtamisen periaatteita ja tarkennetaan johtamista ekosysteemin suuntaan.
Kari Korkiakosken neljäs kirja ”Huomisen asiakas” on juuri ilmestynyt. Miksi Kari on kirjoittanut tämän kirjan? Mitä kirja käsittelee? Kuka on huomisen asiakas? Näihin ja moniin muihin kirjaa käsitteleviin kysymyksiin Kari vastaa 13.4. klo 9 pidettävässä webiinaarissa. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne.
Asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen tulokseen ja ylläpitää lojaaliteettiä taantumassa. Tervetuloa katsomaan Pasi Brusin 23.3. klo 9 pitämän webinaarin tallenne. Näet myös miten tehdään business case -laskelma, jolla perustellaan asiakaskokemuksen kehittäminen johdolle.
Digitalisaatio ja uudet teknologiat mahdollistavat entistä monipuolisemman asiakaskokemuksen luomisen. Digitalisoituvan asiakaspolun ydin on kuitenkin asiakaskokemuksen ympärille rakennetussa strategiassa eikä teknologiassa. Mitkä ovat onnistumisen kriittiset lähteet uudessa ympäristössä? Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne.
Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski avaa kohta 20 vuotta täyttävän Net Promoter Score -mittarin nykytilannetta. Ja tämän lisäksi hän tarjoaa ideoita ja keinoja, miten NPS-tuloksia voi parantaa. Tervetuloa katsomaan webinaarin tallenne!
Ymmärtämällä asiakkaitamme voimme tunnistaa yksittäisiä kehitystoimenpiteitä, mutta myös koko organisaation suuntaa muuttavia asiakastarpeita. Liity mukaan kuulemaan parhaita käytäntöjä ja menetelmiä asiakasymmärryksen jalostamisesta ja hyödyntämisestä.
The webinar will focus on customer journey building and how to design your customer journey for future success. You will receive examples and best practices in customer journey mapping and design. The webinar material and language will be English. Click here to check the recording.
Nyt on hetki, jolloin viimeistään tulisi suunnitella kuluvan vuoden asiakaskokemuksen kehityssuunnitelma. Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski tuo näkökulmia askelmerkeistä ja aiheista, jotka kehityssuunnitelmassa tulisi huomioida. Katso tästä tallenne.
Koulutus käy läpi perusasiat asiakaskokemuksen analytiikasta. Miksi se on tärkeää? Mitä pitää ottaa huomioon? Miten rakennetaan analytiikkamalli tai business case? Koulutus sisältää esimerkkejä ja on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät itse ole analytiikan ammattilaisia. Katso tästä tallenne.
Futurelab Finlandin perustaja, toimitusjohtaja Kari Korkiakoski on kirjoittanut asiakaskokemuksen trendeistä jo vuodesta 2015. Tämän vuoden 10 tärkeintä trendiä ja ilmiötä käsittelevä tallenne on nyt kaikkien saatavilla. Rekisteröidy ja katso tallenne!