Keskustelu asiakaskokemuksen investointien mielekkyydestä on jatkunut yhtä kauan kuin itse […]
Blogi
Viimeisten viikkojen aikana asiakaskokemusmaailma on kohissut tuoreesta Forresterin CX Index […]
Tammikuussa 2024 julkaisin kymmenennen kerran asiakaskokemuksen trendejä käsittelevän kirjoituksen. Kuten […]
Olemme viime aikoina Futurelabilla toteuttaneet useita asiakas- ja henkilöstötutkimuksia asiakkaillemme. […]
Rakkaat päättäjät. Mietitte yrityksissä ja yhteisöissä jatkuvasti, mitä teidän asiakkaille […]
Gartnerin tukimuksen mukaan lojaliteetista 13% on hintaa, 20% brändiä ja […]
Olen viime aikoina kohdannut useamman kerran kysymyksen tai kommentin koskien […]
Mikä onkaan sen parempaa kuin istahtaa lomalla viiden tähden hotellin […]
Vuoden 2024 asiakaskokemuksen trendit edustaa samalla juhlavuotta. Kirjoitin jo aiemmin […]
Olemme jo usean vuoden ajan järjestänyt webinaareja asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyen. […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.