Niin yrityksissä kuin julkisyhteisöissä yhä useamman työntekijän vastuualueeseen kuuluu jollain […]
Blogi
Asiakaskokemusten kehittämisen konsulttina pääsee näkemään, mitkä asiat yrityksille ja julkisyhteisöille […]
Keskustelu asiakaskokemuksen investointien mielekkyydestä on jatkunut yhtä kauan kuin itse […]
Viimeisten viikkojen aikana asiakaskokemusmaailma on kohissut tuoreesta Forresterin CX Index […]
Tammikuussa 2024 julkaisin kymmenennen kerran asiakaskokemuksen trendejä käsittelevän kirjoituksen. Kuten […]
Olemme viime aikoina Futurelabilla toteuttaneet useita asiakas- ja henkilöstötutkimuksia asiakkaillemme. […]
Rakkaat päättäjät. Mietitte yrityksissä ja yhteisöissä jatkuvasti, mitä teidän asiakkaille […]
Gartnerin tukimuksen mukaan lojaliteetista 13% on hintaa, 20% brändiä ja […]
Olen viime aikoina kohdannut useamman kerran kysymyksen tai kommentin koskien […]
Mikä onkaan sen parempaa kuin istahtaa lomalla viiden tähden hotellin […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.