Ekosysteemin varaan nojaava strategia mahdollistaa asiakaskokemuksen nostamisen uudelle tasolle organisaatioissa. […]
Blogi
Vuodesta 2015 alkaen olen julkaissut vuodenvaihteen jälkeen alkavan vuoden 10 […]
Viime vuosina olen ollut kehittämässä lukuisten yritysten ja julkishallinnon organisaatioiden […]
Olen toistanut itseäni säännöllisesti viimeisten vuosien aikana. Olen kerrannut joka […]
”Onko teillä liittymäasiat kunnossa?” on kaikille kuluttajille tuttu kysymys, joka […]
Kun aloitan keskustelut asiakaskokemuksen kehittämisestä yritysten ja yhteisöjen kanssa, ne […]
Yhä useampi yritys on huomannut, että asiakaskokemus voisi oikeasti olla […]
Recently I was involved in a discussion where the question […]
Uusi vuosi ja vanhat kujeet. Vuodesta 2015 alkaen olen julkaissut […]
Asiakaskokemuksen kehittämisessä on muutama pääsääntö, joista yksi on se, että […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.