Juuri tällä hetkellä useissa organisaatioissa mietitään tarkasti, mihin pitäisi investoida […]
Blogi
Tällä hetkellä puhutaan paljon, siitä että asiakkaat vaativat entistä enemmän […]
Maaliskuussa 2023 ilmestyy neljäs kirjani yhdeksän vuoden aikana. Ensimmäisen kirjan […]
Ekosysteemin varaan nojaava strategia mahdollistaa asiakaskokemuksen nostamisen uudelle tasolle organisaatioissa. […]
Vuodesta 2015 alkaen olen julkaissut vuodenvaihteen jälkeen alkavan vuoden 10 […]
Viime vuosina olen ollut kehittämässä lukuisten yritysten ja julkishallinnon organisaatioiden […]
Olen toistanut itseäni säännöllisesti viimeisten vuosien aikana. Olen kerrannut joka […]
”Onko teillä liittymäasiat kunnossa?” on kaikille kuluttajille tuttu kysymys, joka […]
Kun aloitan keskustelut asiakaskokemuksen kehittämisestä yritysten ja yhteisöjen kanssa, ne […]
Yhä useampi yritys on huomannut, että asiakaskokemus voisi oikeasti olla […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.