Kohti relevantimpaa mittaamista – Qentinelin ja Futurelabin yhteistapahtuma 28.11.2017 Miten […]
Blogi
Oletko huomannut, että yhä useamman yrityksen vastaanoton nurkassa seisoo kone, […]
Asiakaskokemuksen tilasta Suomessa löytyy paljon erilaisia tutkimuksia. Nämä tutkimukset vertaavat […]
Mitkä tulevaisuuden tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen ja kuinka toimialakohtaisia trendejä voidaan […]
Asiakaskokemus lukee strategiassa – muuttuuko mikään? 29. syyskuuta YLEn Aamu-TV:ssä […]
Asiakaskokemuksen kehitysvastuu yrityksissä on annettu hyvin erilaisille ”titteleille”. Vastuu voi […]
Asiakaskokemuksen kehittämisen konsulttina kohtaan usein tilanteita, joissa sekä digitalisaatio että […]
Jo pari vuotta sitten Gartnerin tutkimuksen mukaan yrityksistä lähes 90% […]
1. Luulotauti Moni yritys päätyy ilmoittamaan, että asiakaskokemus on heidän […]
Lontoossa järjestettiin 4-5.7. 20:20 Customer Experience Summit –tapahtuma. Tapahtuman yleisössä […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.