Johto haluaa, että käytämme NPS:ää avainmittarina. Olen kyllästynyt jo NPS:ään. […]
Blogi
Kuluttajat luottavat ostopäätöstä tehdessään enemmän tunteeseen kuin informaatioon. Tämä ei […]
Vuodesta 2015 alkaen olen kirjoittanut vuosittain kymmenen asiakaskokemuksen trendiä. Tehtävä […]
”Mitä ihmettä Euroopassa oikein tapahtuu?”, kysyi Matti Vanhanen Helsingin Sanomissa […]
Viimeisten viikkojen aikana eri medioissa on ollut juttuja, joissa on […]
Taloushallinnon ammattilaisten keskuudessa on eletty muutoksen täyteisiä vuosia. Toimiala on […]
Paras asiakaskokemus syntyy paitsi tekijöiden osaamisen, myös johtamisen ja valtuuttamisen […]
Tunteen merkitys asiakaskokemukselle on kiistaton – suurin osa kokemuksesta muodostuu […]
Kävin kesälomalla tutussa, suomalaisessa huonekaluliikkeessä ja yllätyin, kun myyjä tervehti […]
Asiakaskokemus koostuu Forresterin mukaan tehokkuudesta, helppoudesta ja tunteesta. Ja eri […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.