Kun aloitan keskustelut asiakaskokemuksen kehittämisestä yritysten ja yhteisöjen kanssa, ne […]
Blogi
Yhä useampi yritys on huomannut, että asiakaskokemus voisi oikeasti olla […]
Recently I was involved in a discussion where the question […]
Uusi vuosi ja vanhat kujeet. Vuodesta 2015 alkaen olen julkaissut […]
Asiakaskokemuksen kehittämisessä on muutama pääsääntö, joista yksi on se, että […]
Asiakaskokemuksen kehittäminen on matka, joka vaatii johdon vahvan tuen ja […]
Olen huomannut, että asiakaskokemuksen kehittäminen on edennyt toimialoittain. Käytännössä tämä […]
Vuoden jälkimmäisellä puoliskolla on tyypillisesti aika päivittää yrityksen strategiaa. Prosessi […]
Recently I was in a discussion where the other party […]
”In this great future you can’t forget your past”, […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.