Vuoden 2024 asiakaskokemuksen trendit edustaa samalla juhlavuotta. Kirjoitin jo aiemmin […]
Blogi
Olemme jo usean vuoden ajan järjestänyt webinaareja asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyen. […]
Olen sukeltanut viimeisten kuukausien aikana customer success -ajattelun ja toiminnon […]
Oletko koskaan saanut chatbotilta palvelua, joka vastasi täydellisesti ja nopeasti […]
Uskoisin, että olen esittänyt saman kysymyksen viimeisen kymmenen vuoden aikana […]
Kesälomalla on hyvä kokeilla ja ihmetellä kaikenlaista arjesta poikkeavaa. Yksi […]
Sanotaan, että suomalaiset ovat insinöörikansaa, joten tuote ja sen ominaisuudet […]
Juuri tällä hetkellä useissa organisaatioissa mietitään tarkasti, mihin pitäisi investoida […]
Tällä hetkellä puhutaan paljon, siitä että asiakkaat vaativat entistä enemmän […]
Maaliskuussa 2023 ilmestyy neljäs kirjani yhdeksän vuoden aikana. Ensimmäisen kirjan […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.