Olemme viime aikoina Futurelabilla toteuttaneet useita asiakas- ja henkilöstötutkimuksia asiakkaillemme. […]
Blogi
Rakkaat päättäjät. Mietitte yrityksissä ja yhteisöissä jatkuvasti, mitä teidän asiakkaille […]
Gartnerin tukimuksen mukaan lojaliteetista 13% on hintaa, 20% brändiä ja […]
Olen viime aikoina kohdannut useamman kerran kysymyksen tai kommentin koskien […]
Mikä onkaan sen parempaa kuin istahtaa lomalla viiden tähden hotellin […]
Vuoden 2024 asiakaskokemuksen trendit edustaa samalla juhlavuotta. Kirjoitin jo aiemmin […]
Olemme jo usean vuoden ajan järjestänyt webinaareja asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyen. […]
Olen sukeltanut viimeisten kuukausien aikana customer success -ajattelun ja toiminnon […]
Oletko koskaan saanut chatbotilta palvelua, joka vastasi täydellisesti ja nopeasti […]
Uskoisin, että olen esittänyt saman kysymyksen viimeisen kymmenen vuoden aikana […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.