Olen sukeltanut viimeisten kuukausien aikana customer success -ajattelun ja toiminnon […]
Blogi
Oletko koskaan saanut chatbotilta palvelua, joka vastasi täydellisesti ja nopeasti […]
Uskoisin, että olen esittänyt saman kysymyksen viimeisen kymmenen vuoden aikana […]
Kesälomalla on hyvä kokeilla ja ihmetellä kaikenlaista arjesta poikkeavaa. Yksi […]
Sanotaan, että suomalaiset ovat insinöörikansaa, joten tuote ja sen ominaisuudet […]
Juuri tällä hetkellä useissa organisaatioissa mietitään tarkasti, mihin pitäisi investoida […]
Tällä hetkellä puhutaan paljon, siitä että asiakkaat vaativat entistä enemmän […]
Maaliskuussa 2023 ilmestyy neljäs kirjani yhdeksän vuoden aikana. Ensimmäisen kirjan […]
Ekosysteemin varaan nojaava strategia mahdollistaa asiakaskokemuksen nostamisen uudelle tasolle organisaatioissa. […]
Vuodesta 2015 alkaen olen julkaissut vuodenvaihteen jälkeen alkavan vuoden 10 […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.