Asiakaskokemuksen leirinuotio
Asiakaskokemuksen kehittäjät ja johtajat kaipaavat mahdollisuutta tavata muita alan ammattilaisia. Tähän tarpeeseen Futurelab Experience käynnisti vuoden 2024 aikana ensimmäisen Asiakaskokemuksen leirinuotio -ryhmän. Osallistujien kokemukset olivat erinomaisia ja ulkopuolinen fasilitoija ja organisoija toi systematiikkaa toimintaan.
Mistä on kyse?
Asiakaskokemuksen leirinuotio kokoaa yhteen asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneet yritykset ja organisaatiot oppimaan sekä kehittämään asiakaskokemukseen liittyviä kysymyksiä yhdessä luottamuksellisessa ilmapiirissä:
- Mukana 5-7 osallistujaa, jotka voivat olla yrityksiä tai julkishallinnon organisaatioita
- Jokaisesta organisaatiosta voi olla mukana enintään kolme edustajaa, joita voi vaihtaa tapaamisen aiheesta riippuen
- Jokaisesta osallistuvasta organisaatiosta on kolme edustajaa
- Yhteensä kolme puolen päivän mittaista tapaamista, joiden aiheet valitaan yhdessä osallistujien kanssa
- Jokaisessa tapaamisessa paneudutaan yhteen asiakaskokemuksen kehittämisen osa-alueeseen, joka herättää osallistujissa kiinnostusta tai on haastava
- Futurelab alustaa ja fasilitoi keskustelua

“Leirinuotio tarjosi erinomaisen tilaisuuden jakaa näkemyksiä sekä saada oivalluksia yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa. Järjestäjien vahva omistautuneisuus asiakaskokemukselle loi miellyttävän ja inspiroivan ilmapiirin leirinuotiolle.”
Riitta Hänninen, Järvi-Suomen Energia
Tervetuloa Asiakaskokemuksen leirinuotio 2025 -ryhmään
Kokoamme vuoden 2025 leirinuotio-ryhmän 28.2. mennessä. Tapaamiset ajoittuvat Q2-Q4/2025 väliselle ajalle.
Kysy lisää ja ilmoittaudu:
Info@futurelab.fi tai 050 5169551
Kari Korkiakoski