Digitalisaation myötä analytiikka on kasvattanut merkitystään yritysten tekemisessä ja asiat, […]
Blogi
Tunteiden mittaaminen kiinnostaa nyt monia asiakaskokemuksen parissa toimivia. Kiinnostuksen myötä […]
Moni yritys on tehnyt strategisen päätöksen asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Johto on […]
Asiakaskokemuksen kehittämisen polku on aina rakennettava yrityksen omista lähtökohdista. Omaa […]
Asiakaskokemus on nykyisin lähes jokaisen yrityksen agendalla. Asiakaskokemukseen halutaan panostaa […]
Tämän kysymyksen esitti erään yrityksen johdon edustaja ensimmäisessä tapaamisessa. Yrityksessä […]
Tekoäly – niin kuin asiakaskokemus – on tällä hetkellä kaikkien […]
Asiakaskokemuksen kehittäminen alkaa johdon visiosta ja konkretisoituu toimintamalleihin, joilla ainutlaatuinen […]
Kanta-asiakasohjelmat ovat kaikille tuttu keino sitouttaa asiakkaita. Ohjelmien määrä kasvoi […]
Jos pitäisi nostaa esille yksi päättyneen vuoden asiakaskokemuksen ilmiö, se […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.