Kävin kesälomalla tutussa, suomalaisessa huonekaluliikkeessä ja yllätyin, kun myyjä tervehti […]
Blogi
Asiakaskokemus koostuu Forresterin mukaan tehokkuudesta, helppoudesta ja tunteesta. Ja eri […]
Digitalisaation myötä analytiikka on kasvattanut merkitystään yritysten tekemisessä ja asiat, […]
Tunteiden mittaaminen kiinnostaa nyt monia asiakaskokemuksen parissa toimivia. Kiinnostuksen myötä […]
Moni yritys on tehnyt strategisen päätöksen asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Johto on […]
Asiakaskokemuksen kehittämisen polku on aina rakennettava yrityksen omista lähtökohdista. Omaa […]
Asiakaskokemus on nykyisin lähes jokaisen yrityksen agendalla. Asiakaskokemukseen halutaan panostaa […]
Tämän kysymyksen esitti erään yrityksen johdon edustaja ensimmäisessä tapaamisessa. Yrityksessä […]
Tekoäly – niin kuin asiakaskokemus – on tällä hetkellä kaikkien […]
Asiakaskokemuksen kehittäminen alkaa johdon visiosta ja konkretisoituu toimintamalleihin, joilla ainutlaatuinen […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.