Kirjani Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus sai inspiraation sosiaalisessa mediassa jaetuista viesteistä, […]
Blogi
Yhä useamman yrityksen strategiassa ilmaistaan tahtotila, jonka mukaan yritys haluaa […]
Asiakaskokemuksen visio on lupaus sekä asiakkaille että henkilöstölle Ensiluokkainen, ylivertainen […]
Asiakaskokemuksen visio on lupaus sekä asiakkaille että henkilöstölle Ensiluokkainen, ylivertainen […]
Uusi vuosikymmen tarjoaa aivan uudenlaisen ulottuvuuden asiakaskokemuksen maailmaan. Vuoden vaihtuessa […]
Viime kesän positiivisia uutisia oli Järvenpään Citymarketin pääsy maailman parhaimpien […]
Muutos asiakaskeskeisemmäksi ei ole helppoa. Suurimpia esteitä ovat siiloutuminen, yrityskulttuuri […]
Kumpi on tärkeämpi – asiakas vai työntekijä? Onko asiakaskokemus = […]
Johto haluaa, että käytämme NPS:ää avainmittarina. Olen kyllästynyt jo NPS:ään. […]
Kuluttajat luottavat ostopäätöstä tehdessään enemmän tunteeseen kuin informaatioon. Tämä ei […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.