Kun puhutaan asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä, tarkoittaa sillä sen tarkemmin […]
Blogi
Asiakaskokemus on löytänyt paikkansa yritysten strategioihin ja johdon kulmahuoneeseen, kuten […]
Amazonin perustaja Jeff Bezos on päättänyt luopua yhtiön toimitusjohtajan asemasta. […]
Nokia on julkaissut uuden johtoryhmän rakenteen ja kokoonpanon. Ensimmäisiä viestejä […]
Viime syksynä Futurelab Finlandin perustamisesta tuli 10 vuotta. Juhlavuoden yhteenvetona […]
Koronan myötä tunne turvallisesta asioinnista nousi tänä vuonna asiakaskokemuksen ytimeen. […]
“ Nuori sairastuu yllättäen kesäloman aikana vakavasti ja joutuu sairaalaan. […]
Kirjani Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus sai inspiraation sosiaalisessa mediassa jaetuista viesteistä, […]
Yhä useamman yrityksen strategiassa ilmaistaan tahtotila, jonka mukaan yritys haluaa […]
Asiakaskokemuksen visio on lupaus sekä asiakkaille että henkilöstölle Ensiluokkainen, ylivertainen […]
Ota yhteyttä
Luodaan yrityksesi asiakaskokemuksesta yhdessä menestystarina. Tarvitsit sitten kokonaisvaltaista kumppanuutta, konkreettisia työkaluja tai konsulttikeikkaa, älä epäröi ottaa yhteyttä.