Näin mittaat asiakaskokemusta
Verkkokoulutus 8.6.2023
Vältä virheet ja varmista, että mittaaminen on ajan tasalla myös tulevaisuudessa!
Asiakaskokemuksen kehittämisen asiantuntija Futurelab Experience järjestää 8.6. verkkokoulutuksen, jossa Suomen johtavat asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntijat kertovat, kuinka rakennetaan asiakaskokemuksen mittausmalli ja mitä kaikkea sen osalta on syytä ottaa huomioon nyt ja tulevaisuudessa, kun teknologia tarjoaa jatkuvasti uusia työkaluja mittaamisen toteuttamiseen.
Kurssin asiantuntijoina toimivat Futurelab Experiencen toimitusjohtaja Kari Korkiakoski sekä seniorikonsultti Pasi Brusi, joilla molemmilla on toistakymmentä vuotta kokemusta asiakaskokemuksen mittaamisesta. Mittausmallien suunnittelun ohella Futurelab Experience konsultoi asiakkaitaan asiakaskokemuksen kehittämisessä, mikä varmistaa kokonaisvaltaisen lähestymisen myös asiakaskokemuksen mittaamisen suunnitteluun.
Verkkokurssin ohjelma
8.6. klo 9-12
1. Lähtökohdat asiakaskokemuksen mittaamiseen
- Mitä on asiakaskokemus?
- Yritysten ja julkisyhteisöjen tavoitteet asiakaskokemukselle
- Muutosjohtamisen tavoitteet ja mittarit
- Miten asiakaskokemuksen mittaaminen eroaa muista tutkimuksista?
2. Asiakaskokemuksen mittaamisen tasot
- Asioinnin ja asiakkuuden mittaaminen
- Suosituimmat asiakaskokemuksen mittarit
- Mittausmallin rakentaminen ja analytiikka
3. Asiakaspalautteen hyödyntäminen
- Asiakaspalautteen hyödyntämismalli (close-the-loop)
- Kuinka voit parantaa asiakaskokemuksen tuloksia?
- Yhteys henkilöstökokemuksen mittaamiseen
4. Tyypilliset virheet asiakaskokemuksen mittaamisessa
- Mittareiden valinta
- Mittaamisen toteuttaminen
- Tulosten hyödyntäminen
5. Asiakaskokemuksen mittaamisen toteuttaminen
- Kaikki lähtee asiakastiedoista
- Sopivan mittaustyökalun ja -kanavan valinta
- Avoimen palautteen haltuunotto
- Kvalitatiivisten menetelmien hyödyntäminen
6. Trendit asiakaskokemuksen mittaamisessa
- Tunteen mittaaminen
- Transaktionaalisen mittaamisen tulevaisuus
- Kestävä vs. ostettu kasvu
- Analytiikka ja AI
7. Yhteenveto – 10 vinkkiä asiakaskokemuksen mittaamiseen
Verkkokurssin hinta on 295€ + alv.
Tervetuloa mukaan!
Kaikille osallistujille toimitetaan linkki tallenteeseen kurssin jälkeen.
Tilaa uutiskirje
Inspiroivan sisällön lisäksi saat ensimmäisenä tiedon webinaareistamme!
This will close in 0 seconds