Asiakaskokemus – strategiasta konkretiaan

CEM Day 2022

CEM Day 2022 on täällä!

to 3.11.2022 @ livestream

CEM Day 2022 kokoaa yhteen asiakaskokemuksen johtajat, kehittäjät ja asiantuntijat! Koko päivän livestream-tapahtuma tarjoaa tänäkin vuonna:

  • konkreettisia ideoita asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • puheenvuoroja johtavilta asiakaskokemuksen asiantuntijoilta
  • B2C, B2B ja julkishallinnon näkökulmia asiakaskokemukseen
  • verkostoitumista asiakaskokemuksen kehittäjien kanssa

Kokemuksiaan asiakaskokemuksen kehittämisestä avaavat mm. Lapland Hotelsin toimitusjohtaja Ari Vuorentausta, Finnairin asiakaskokemuspäällikkö Max Ekman, Vehon asiakaskokemusstrategisti Tuomas Manninen, Newill & Baun hankekehitysjohtaja Toni Kankare sekä kansainvälisesti arvostettu closing the loop- mallien rakentamisen asiantuntija Michael Brandt. Lisäksi Tampereen kaupungin strategiajohtaja Reija Linnamaa tulee valaisemaan asiakaskokemuksen roolia kaupungin strategiassa. Tarjolla on siis laaja kattaus puheenvuoroja B2C- ja B2B- yrityksiltä – unohtamatta julkishallintoa, jossa asiakaskokemuksen painoarvo on voimakkaassa kasvussa. Tulemme täydentämään puhujalistaa.

CEM Day 2022 järjestetään koko päivän (klo 9-16) kestävänä livestream- lähetyksenä yhteistyössä Howspacen kanssa, mikä mahdollistaa aktiivisen keskustelun jo päivän aikana. Tapahtuman jälkeen osallistujat saavat pääsyn puheenvuorojen tallenteisiin, joten kaiken voi tarvittaessa katsoa myös myöhemmin.

Ohjelmaan sisältyy lounastauko puoliltapäivin, jolloin voi nauttia vaikka hintaan sisältyvän lounaan (tilaus Woltin kautta).

 

CEM Day 2021 inspiroi ja antoi käytännön vinkkejä

Vuoden 2021 tapahtumaa koskevassa palautekyselyssä puhujakeskiarvo oli 4,16 (1-5) ja 100% vastaajista suosittelisi tapahtumaa kollegoilleen!

 

  • Innostunut tunne, sain kuulla useita hienoja luentoja asiakaskokemuksen kehittämisestä ja merkityksestä. Monen asian vien suoraan työyhteisööni jatkopohdittavaksi ja työstettäväksi.

 

  • Inspiroitunut – voi kuinka paljon ideoita ja ajatuksia tämä herättikään! Iso kiitos taas tämänkin vuoden tapahtumasta kaikille!

 

  • Loistavia puheenvuoroja itselle tärkeistä asioista! Asiakaskokemuksen “asiantuntijoita” riittää nettipalstoilla, joten on hyvä saada näkemyksiä oikeilta asiantuntijoilta.

 

Ilmoittaudu tapahtumaan

CEM Day 2022 partners:

 




Ohjelma

9.00–9.15 Kari Korkiakoski | Toimitusjohtaja | Futurelab Experience
Tervetuloa!

9.15–9.45 Ari Vuorentausta | Toimitusjohtaja | Lapland Hotels
Lapventure – modernilla lappilaisuudella tunnekokemukseen

9.45–10.15 Toni Kankare | Head of Operations | Newil & Bau
Uudisasunnot kuluttajatuotteena – asiakasymmärrys keskiössä

10.15–10.30 TAUKO

10.30–11.00 Anna-Leena Raij | Head of International Growth | Skipperi
Asiakaskokemuskonseptin kansainvälistäminen uusille markkinoille

11.00–11.30 Forsta
How to use CEM platform in CX development?

11.30–12.00 Ville Henttonen | Seniorikonsultti | Futurelab Experience
Asiakaskokemus ekosysteemissä – Case Hospitality

12.00–13.00 LOUNASTAUKO

13.00–13.30 Reija Linnamaa | Strategiajohtaja | Tampereen kaupunki
Odotukset ylittävä asiakaskokemus – case Tampereen kaupunki

13.30–14.00 Tuomas Manninen | CX Director | Veho
Autoalan asiakaskokemus – tarinoita parempi?

14.00–14.15 DIGIKAHVIT JA KESKUSTELU

14.15–14.45 TBC
Kumppanipuheenvuoro

14.45–15.15 Max Ekman | Quality & CX Manager | Finnair Oyj
Lennonaikaisen asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen

15.15–15.45 Michael Brandt | CX Sherpa | CX Excellence
You owe your customers an answer!

15.45–16.00 Kari Korkiakoski | Toimitusjohtaja | Futurelab Experience
Päivän yhteenveto

 

Ohjelma täydentyy.

Ilmoittaudu mukaan!

Ajankohta: to 3.11.2022

Paikka: Livestream
Toteutetaan yhteistyössä Howspacen kanssa.
Pääsy esitysten tallenteisiin tapahtuman jälkeen.

Hinta: 345€ + alv.
Lippu sisältää vapaavalintaisen Wolt-lounaan.

Ryhmäalennus 5 %. Tiedustelut: info@futurelab.fi

 

Rekisteröidy tapahtumaan >

Tutustu CEM Day 2022 puhujiin


Ari Vuorentausta, Toimitusjohtaja, Lapland Hotels
Ari Vuorentausta on ollut matkailu- ja elämysteollisuuden palveluksessa jo yli 20 vuotta. Lapland Hotelsin palveluksessa hän on ollut 15 vuotta, joista toimitusjohtajana viimeiset 11 vuotta. Sinä aikana hän on nähnyt eri suhdanteita ja toimialan sekä pohjoisen nousun. Samalla hän on ollut rakentamassa asiakaskokemuksen näkökulmasta ainutlaatuista hotelliketjua Suomeen.

 

 

 


Toni Kankare, Head of Operations, Newil & Bau
NB:llä Toni vastaa hankekehityksestä ja rakennuttamisesta. Toni on työskennellyt hankekehityksen parissa koko työuransa. Tutuiksi ovat tulleet sekä asunto- että toimitilahankkeet eri näkökulmista. Ennen NB:ta Toni oli Lehto Group Oyj:n kaupallinen johtaja ja johtoryhmän jäsen, sitä ennen SRV:n hankekehitysjohtaja.

 

 


Anna-Leena Raij, Head of International Growth, Skipperi
Anna-Leena on yksi uudenlaisen veneilypalvelu Skipperin perustajista ja vastaa Skipperin kansainvälistymisestä. Hän on ollut alusta asti mukana viemässä Skipperiä Ruotsiin ja tämän jälkeen Norjaan, Tanskaan, Uuteen Seelantiin ja Kanadaan. Anna-Leenalla on yli kymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta – erityisesti uusien markkinoiden tutkimisesta & avaamisesta, kansainvälisten tiimien rakentamisesta & palveluiden lokalisoinnista.

 

 


Ville Henttonen, CX Consultant, Futurelab Experience
Villellä on laaja-alainen kokemus erilaisista vähittäiskaupan kehittämis-, koulutus- ja esihenkilötehtävistä. Nykyisin hänen erityisosaamistaan on asiakaskokemuksen kehittäminen erityisesti kuluttaja- ja palveluliiketoiminnassa. Jatko-opinnoissaan Ville on paneutunut hospitality-alan asiakaskokemukseen, digitalisaatioon sekä liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen. Samalla hän on päässyt työskentelemään alan parhaiden toimijoiden kanssa monipuolisissa kehitysprojekteissa.

 

 


Reija Linnamaa, strategiajohtaja, Tampereen kaupunki
Reija Linnamaa Tampereen kaupungin vastaa strategia- ja kehittämisyksiköstä, joka koordinoi koko kaupungin johtamiseen liittyviä teemoja, ml. asiakkuuksien hallinta). Reija on hallintotieteiden tohtori ja aiemmin toiminut myös tutkijana ja konsulttina.

 

 

 


Tuomas Manninen, Director CX, Veho Oy
Tuomas Manninen on työskennellyt asiakaskokemuksen, muotoilun ja digitaalisen liiketoiminnan johtotehtävissä lähes 20 vuotta. Nykyään Tuomas vastaa Vehon asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta kaikilla viidellä Vehon markkinalla. Ennen Vehoa Tuomas työskenteli lähes 8 vuotta OP-Ryhmässä, jossa hän pystytti yhden Suomen suurimmista sisäisistä muotoilu- ja asiakaskokemustoiminnoista. Vahvan digitaalisen taustan omaavana Tuomas on erityisen kiinnostunut murroksessa olevista toimialoista sekä asiakaskeskeisen kulttuurin luomisesta organisaatioon.

 


Max Ekman, Quality & CX Manager, Finnair
Työskentelen Finnairissa operatiivisessa yksikössä, Inflight Experience tiimissä. Tehtäviini kuuluu asiakkaidemme lennonaikaisen asiakaspalvelun laadun ja asiakaskokemuksen seuranta, sekä kerätyn informaation hyödyntämisen varmistaminen osana kehitystiimien ja kehitysprojektien työtä, sekä suorituksen johtamisessa.

 

 

 


Michael Brandt, CX Sherpa, CX Excellence
Michael is a CX Strategist with many years’ experience implementing CX programs in global multi-cultural organizations. With over 25 years’ activity in B2B customer-facing operations, Michael now assists B2B companies with their CX strategy, Customer Journey Mapping, VoC programmes and complaint management processes. Michael founded CX-Excellence in 2020 and is based near Lugano, Switzerland. He is also a founder member of the European Customer Experience Organization.

Asiakaskokemuksen asiantuntija

Tapahtuman järjestävä Futurelab Finland on asiakaskokemuksen johtava asiantuntijayritys, joka luo asiakkailleen kilpailukykyistä liiketoimintaa asiakaskokemuksen avulla.

  • CEM Day -tapahtuma järjestetään tänä vuonna viidettä kertaa.
  • Tapahtuma on kerännyt vuosittain yli 100 aktiivista osallistujaa.
  • Verkostoituminen tapahtuman aikana on johtanut mm. “B2B asiakaskokemus”- ryhmän perustamiseen, jossa keskustelua on jatkettu myös tapahtuman jälkeen!


Rekisteröidy tapahtumaan >

Tapahtumassa mukana